fbpx

פתרונות לכאבי כפות הרגליים מפי המומחה שהגיע עד לתכנית "הכרישים"

כל מי שסובל מכאבים בכפות הרגליים ולא משנה מהי הבעיה יודע שפתרונות קסם לא קיימים וכשזה מגיע לבריאות שלכם מומלץ לסמוך על הטובים ביותר. ניסיון, מקצועיות ואמינות הם המפתח לבחירת המקום ובמיוחד כשזה מגיע עם הוכחות בשטח.

נעים מאוד

"ברק אורטופדיה" הינו מכון אורתופדי משפחתי עם ניסיון של 40 שנה בתחום המדרסים ופתרונות כפות הרגליים. במהלך השנים טופלו בקליניקה של ברק אלפי מקרים בכל קשת בעיות כפות הרגליים. שיטות הטיפול הייחודיות של "ברק אורטופדיה" נחקרו בבתי החולים ע"י הרופאים החוקרים המובילים בישראל ובנוסף אושרו כפטנטים ישראליים-בינלאומיים שמוכיחים ששיטות טיפול אלו לא קיימות בשום מקום אחר בעולם. המכון מנוהל ע"י ברק יהושע, טכנאי אורתופדיה מדופלם עם ניסיון רב וסבלנות אין סופית שייעשה הכל בכדי שאתם תחזרו לשגרת החיים ללא כאבים.

איך עובד התהליך?

בפעם הראשונה מגיעים לפגישת אבחון עם ברק עצמו. במהלך הפגישה ברק מאבחן את מבנה כף הרגל, את הבעיות הספציפיות של הלקוח ומסביר על הבעיה ועל דרך הטיפול. לאחר מכן הלקוח מקבל בו במקום התנסות בדוגמא קיימת של הפתרון על מנת להבין ולהרגיש במה מדובר. תוך שניות ספורות הלקוח מבין את הלוגיקה מאחורי עבודתו של ברק והשלב הבא הוא לקיחת מידותיו של הלקוח ע"י ברק וכתיבת הממצאים. מיד לאחר מכן ברק מתחיל את שלב ההכנה כשלבסוף הלקוח מגיע להתאמה סופית בבית המלאכה ויוצא עם זוג מדרסים מותאמים אישית.

אחריות מלאה

במהלך עבודתו טיפל ברק באינספור מקרים והאני מאמין שמלווה אותו הוא מאוד פשוט. במידה ולקוח נכנס לקליניקה וברק מבין שהוא יכול לעזור לו, הלקוח מקבל אחריות מלאה על הפתרון. במידה והלקוח לא מקבל את הפתרון שלו ציפה הוא מוזמן להחזיר את המדרסים ולקבל את כל כספו בחזרה. בכתוב.

פתרונות אורתופדים

לכל בעיה פיתח ברק פתרון ייחודי. עבור אלו הסובלים מקריסת קרסול / פלטפוס, יבלות טורדניות בקדמת כף הרגל, כאבי עצמות, כאבים בגיד אכילס, פצע סוכרתי או דורבן מטריד. 

ההתנסות, ההסבר וההוכחה שהפתרון עובד נעשים כבר בפגישה הראשונית ללא תשלום וללא התחייבות

לשיחת ייעוץ והתאמה אישית ללא עלות וללא התחייבות:

במידה ואתם סובלים מכאבים בכפות הרגליים וניסיתם כבר מספר טיפולים או הופעת הכאב היא דיי חדשה, אתם מוזמנת להגיע ל"ברק אורטופדיה" לאבחון והתנסות בפתרון ללא תשלום בכדי להבין איך תוכלו לחזור לשגרת חיים ללא כאבים.

איך אוכל לדעת שזה הפתרון הנכון עבורי?

אחריות-מלאה-על-העבודה

במידה ולא תמצאו את הפתרון שלו ייחלתם,

כל כספכם יוחזר במלואו

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי.

עדיין מתלבטים?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לכם עוד היום.