fbpx

ברק אורטופדיה: סיפור המשפחה

סיפור של ארבעים שנות ניסיון, אלפי לקוחות מרוצים והפטנטים הייחודיים והבלעדיים שלנו.

40 שנות ניסיון

מעטים הם בתי העסק בישראל שיכולים להציג בגאווה 40 שנות שירות תחת הרזומה שלהם והתוצאה?

 

על פניהם (ורגליהם) של אלפי לקוחות מהארץ והעולם עולה חיוך רחב כאשר שומעים את השם 'ברק אורתופדיה', תודות לשירות משנה חיים.

היכן ואיך כל זה החל?

את החוש הטכני שלו ברק יהושע – הבעלים של המכון האורתופדי לייצור ופיתוח פתרונות אורתופדים מתקדמים, גילה כבר בגיל 13. אז הוא הקים את העסק הראשון שלו ועזר בפרנסת המשפחה. את שירותו הצבאי עשה כטכנאי מסוקים בחיל האוויר, שם חידד את החוש הטכני שעתיד היה לחדד את בחירתו.

אל תחום המדרסים ברק יהושע הגיע ממש במקרה, כאשר חיפש תחום להיכנס אליו בו יוכל להביא לידיי ביטוי את כישוריו הטכניים, אך אם עבור רבים מדובר בסך הכל בפיסת רפידה שמכניסים אל תוך הנעליים, מבחינתו היתה זו אהבה ממבט ראשון למקצוע. "לקחת חומר גלם ולהפוך אותו למוצר מוגמר ועוד כזה שמאפשר לאנשים לחזור לחיים בריאים ומאושרים זו הרגשה יוצאת דופן" מספר יהושע.

הבעיות הרפואיות השונות, המדידות, חומרים ועוד הסעירו את מוחו ולא נתנו לו מנוח. הפתרונות שהשיגו אחרים לפניו היו רחוקים מלהיות מושלמים, אבל הוא לא היה מוכן להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

לשם כך ברק יהושע השקיע את כל מרצו, חקר ולמד אודות הבעיות השונות וסיבותיהן. בזכות יצירתיות מופלאה ואותו חוש טכני מפותח שטיפח לאורך השנים, לבסוף הוא הצליח בגדול.

כמה גדול?

נכון להיום 'ברק אורתופדיה' מציגים 5 פטנטים רשומים בתחום המדרסים שבעזרתם עזר ברק לאלפי סובלים.

המומחיות של ברק יהושע הפכה אותו לטכנאי אורתופדיה בעל שם עולמי. המדרסים שפיתח וייצר לא נעלמו מעיניהם של טובי הרופאים והחוקרים הבכירים בישראל שהחליטו לחקור את שיטותיו וחלקם אף הוזמנו להרצות על תוצאות המחקרים בכנסים בינלאומיים בתחום האורתופדיה.

משפחת ברק

בנו של יהושע, אסף תמיד היה נוכח במקום בתור ילד ומגיל ילדות חווה את עולמו של אביו. "מגיל קטן זה מה שאני מכיר. אנשים מגיעים לאבא שלי עם בעיות בכפות הרגליים ויוצאים אנשים אחרים. ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות. לקחת את מה שאבא שלי עושה, להמשיך אותו ואף לשדרג" מציין אסף.

שאבא שלי עושה, להמשיך אותו ואף לשדרג" מציין אסף.

אם את החוש הטכני שלו ברק יהושע טיפח בחיל האוויר, בנו אסף עשה את שירותו הצבאי כלוחם קרבי ביחידת "אגוז". כיום השניים – אב ובן, משתפים פעולה יחדיו.

ברק יהושע ממשיך לפתח פתרונות משפרי חיים ומציל את בריאותם של רבים, בעוד שאסף השתלט על החלק הניהולי של העסק ומטמיע את החדשנות של העסק המשפחתי בתוך העולם הדיגיטלי.

את שניהם תוכלו לפגוש במכון של "ברק אורתופדיה" בחולון, המקום בו מייצרים מדרסים משני חיים.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים להגיע להתנסות אישית ללא תשלום, בכדי להיווכח ולהרגיש איך הכאב חולף מהצעדים הראשונים.

כיצד נוכל לעזור? ייעוץ אישי בחינם

במידה ולא תמצאו את המענה לו ייחלתם,
כל כספכם יוחזר במלואו

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי.

עדיין מתלבטים?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לכם עוד היום.