fbpx

המדרס שעושה סוף ליבלות בכריות כף הרגל

על פי מחקרים שנעשו עולה כי ישנה חשיבות רבה למספר שעות השינה שלנו. ההמלצה למבוגרים היא לישון בין 7 ל- 9 שעות, ולבני הגיל השלישי בין 7 ל- 8 שעות. עוד מומלץ כי השינה תתבצע בשעות הלילה ולא במשך היום. שינה רציפה וטובה עוזרת לנו להיות נינוחים, בריאים ומאושרים יותר. אך לצד הצורך לנוח ולישון, במשך שעות היום אנו מוצאים את עצמנו עומדים על הרגליים, הולכים ורצים.

 

לשעות הרבות בהן הרגליים שלנו אינן ישרות ושוכבות על המיטה בנוחות אלא דורכות על הקרקע יש מחיר, לעיתים מחיר כואב מאוד. חלק מהמחיר הזה סופו להיגמר ביבלות בכף הרגל.

יבלות, נו באמת,
מה כבר יכול להיות?

אמנם בדרך כלל זה מתחיל באיזו חתיכת עור יבשה וצהבהבה שאפשר לגרד, לקלף ולהוריד, או שלפוחית אחת שלחצה והתפוצצה לבדה, אך בדרך כלל מדובר רק בסימפטום ראשוני ולאחריו חתיכת העור היבשה הזו חוזרת לה שוב ושוב ומתפתחת לצרה אחת גדולה. היא באה לידי ביטוי בדמות כאב מתמשך וממש לא נעים בכל פעם שנעמדים ודורכים על כף הרגל.

מה קורה כשמרגישים בכאב? באופן טבעי אנו מנסים "לברוח" ממנו בעזרת עמידה ותנועה שונה. זה אומר ללכת עקום או שלא מפעילים לחץ שווה על כל כף הרגל. התוצאה? היבלת לא נעלמת לה ומשם הדרך לכאבי גב וברכיים קצרה ביותר.

כיצד היבלת בכף הרגל נוצרת?

יבלת בכף הרגל מתחלקת ל- 2. יבלת לחץ ויבלת ויראלית שנראית כמו פטריה. היבלת היא תגובה ללחץ שנוצר על העור, והלחץ הזה יכול להיווצר בגלל מספר סיבות שונות.

סיבה ראשונה

נעליים שלוחצות מדי על כף הרגל. גם אם מדובר במידה הנכונה אפשר והנעל לא מתאימה למבנה כף הרגל. לכן מהר מאוד נוצר חיכוך המוביל לשפשוף וגירוי עד כדי כאב.

סיבה שנייה

פלטפוס. תופעה ידועה בה הקשת הפנימית בכף הרגל אינה קמורה והתוצאה היא כף רגל שטוחה הנוגעת כולה ברצפה.

סיבה שלישית

שינוי בכף הרגל כתוצאה ממכה או שבר.

סיבה רביעית

עמידה על הרגליים במשך שעות ארוכות עם נעליים סגורות מעור. בדרך כלל מדובר במי שעובדים כמורים בבית הספר, ספרים, פועלי בניין ואחרים.

סיבה חמישית

בעיה רפואית, כגון סכרת, או כף רגל סוכרתית שהיא סיבוך שכיח של מי שחולים בסכרת. הסכרת פוגעת בכלי הדם ההיקפיים ולכן ישנו קושי גדול בריפוי של פצעים הנוצרים בגוף. בכף הרגל התופעה הזו באה לידי ביטוי בדמות נפיחות, אדמומיות, שלפוחיות, חתכים, שריטות, דימום, פצעים והפרשה.

כרית כף הרגל –
אזור רך ורגיש

האזור הבולט ביותר בכף הרגל הוא אזור הכריות, שם נוצרות היבלות הראשונות. מדובר באזור שנמצא בין האצבעות לבין הקשת, מתחת לראשי עצמות המסרק.

מדוע קוראים לאזור זה כרית כף הרגל? כיוון שמדובר באזור רך, ממש כמו הכרית שאנו מניחים עליה את הראש במיטה. כיוון שמדובר באזור רך ונעים הוא גם הרגיש ביותר בכף הרגל.

פדיקור רפואי: פתרון רגעי בלבד

כף הרגל שלנו דומה למנוע של רכב. היא זו שעומדת בלחצים ובעומסים הרבים בכל פעם שאנו נמצאים בתנועה או אפילו דורכים במקום. בדיוק כפי שבכל פרק זמן מסוים אנו לוקחים את הרכב שלנו אל המוסך כדי שזה יעבור טיפול כללי בו מנקים, מחדדים ומוסיפים לו שמנים, כך גם יש מי שהולכים לביקור אצל פדיקור רפואי – במטרה לטפל "ולפנק" את כף הרגל. זה אומר להוריד עור יבש, לטפל בסדקים וכמובן ביבלות שצצו להן.

פדיקור רפואי

ביקור אצל פדיקור אינו יקר ועושה את העבודה לפרק זמן קצר, אך במידה ואתם סובלים מיבלת חוזרת, הטיפול הזה הוא קוסמטי בלבד ואינו מסוגל לטפל בשורש הבעיה.

על מנת שהטיפול אצל פדיקור יהיה אפקטיבי במיוחד, חשוב מאוד להגיע למצב בו האזור של היבלת יהיה באוויר כל הזמן. אתם לבטח צוחקים לעצמכם עכשיו ושואלים, איך בכלל ניתן להשאיר את הרגל תלויה באוויר? הרי אי אפשר להפסיק וללכת רק בגלל יבלת. אתם צודקים, אי אפשר ולכן ישנו פתרון אחר.

איזה פתרון? ניחשתם נכון, להיעזר במדרס.

המדרסים יוצאי הדופן של ברק אורתופדיה

ברוב המדרסים שתמצאו היום במכונים כאלה ואחרים ובחנויות השונות יציעו לכם מדרס בו מניחים מעין חומר רך, למשל סיליקון, באזור הכריות של כף הרגל במטרה להקל על פעולת הדריכה. האם זה עושה את העבודה? לא ממש.

בתחילה אולי תרגישו בהקלה מסוימת, אך מאוד מאוד השחיקה תעשה את שלה, מה גם שהיבלות עצמן כלל לא תעלמנה בדרך הזו.

לעומת זאת פיתוח של מדרס ייחודי תוצרת 'ברק אורתופדיה' שינה את פני התמונה בעולם המדרסים. המדרס של 'ברק אורתופדיה' מצליח לבטל לחלוטין את הכוחות המכאניים שמפעילים לחץ על אזור הכריות בכף הרגל. כיצד הוא עושה זאת? פשוט מאוד, הוא מונע את הדריכה עצמה על האזור הנגוע והכואב.

לבטל את הדריכה על אזור הכריות בכף הרגל?

אתם יכולים להיות רגועים, לא מדובר בסגנון הליכה על העקב בלבד, אלא אפשר להמשיך וללכת בצורה רגילה לחלוטין. במדרס של 'ברק אורתופדיה' לא מניחים חומר רך באזור הכריות אלא משחררים את כל אזור הכריות. כך בעצם נוצר מצב בו האזור עם היבלות מנוטרל מכל מגע. בזכות החופש שנוצר תהליך הריפוי מהיבלת יכול להתבצע ללא כל בעיה.

 
באוויר? וזה לא פוגע ביציבות של כף הרגל? בדיוק כך. ברק יהושע הוא טכנאי אורתופדיה מומחה עם ניסיון של 40 שנה בתחום, והוא זה שפיתח את הרעיון המהפכני. מדרס שעוזר לכף הרגל לקבל את התמיכה הנכונה ובאותה הנשימה מעניק שחרור מוחלט באזור כריות כף הרגל כך שניתן יהיה לטפל ביבלות תוך כדי תנועה. גם טובי האורטופדים והרופאים ששמעו על המדרס החדשני תוצרת 'ברק אורתופדיה' לא האמינו בתחילה, אך מהר מאוד הם בדקו וגילו כי מדובר במדרס שלא נראה קודם לכן במחוזותינו. המדרס נחקר במחלקות האורתופדיות בבתי החולים ואף אושר כפטנט בישראל וארה"ב.

למדוד את המדרס של ברק אורתופדיה: חוויה מעולם אחר

כשאתם מגיעים אל 'ברק אורתופדיה' אתם קודם כל מתנסים בהליכה עם מדרס לדוגמה המתאים לבעיה ממנה אתם סובלים. במקרה הזה מיבלת בכריות כף הרגל. כך תוכלו להתנסות ולוודא כי המדרס אכן עושה את העבודה. בלי לשלם מראש ובלי שום התחייבות. במידה ואתם מרגישים כי המדרס עושה את העבודה, ברק יהושע בכבודו ובעצמו הוא זה שימדוד את כף הרגל שלכם בצורה ידנית ודקדקנית. לאחריה הוא יוכל להתאים מדרס חדש שמתאים בדיוק מושלם לכף הרגל שיפתור את הבעיה ממנה אתם סובלים.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים להגיע להתנסות אישית ללא תשלום, בכדי להיווכח ולהרגיש איך הכאב חולף מהצעדים הראשונים.

כיצד נוכל לעזור? ייעוץ אישי בחינם

במידה ולא תמצאו את המענה לו ייחלתם,
כל כספכם יוחזר במלואו

איך אוכל לדעת אם המדרסים עבורי?

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי.

עדיין מתלבטים?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לכם עוד היום.