fbpx

ברק אורתופדיה וחדשנות:
תוצאות מוכחות בשטח

למי מאתנו אין טלפון סלולרי?

לכל אחד יש, אפילו לילדים בבית ספר יסודי.

אבל רק לפני כמעט 40 שנה, פרק הזמן שבו יהושע ברק החל לעבוד בתחום המדרסים, הפלאפון הגיע לישראל.

barak inno

בשנים הראשונות היו אלה רק אנשי העסקים הגדולים והאנשים העשירים ביותר בארץ שהחזיקו במכשיר שהיה שם דבר להצלחה, מכשיר נייד מהפכני שמוציא שיחות טלפון החוצה. והיום? לא רק שלכל אחד יש מכשיר אחד ואפילו יותר, אלא שהמכשיר הסלולרי לא רק מוציא שיחות טלפון אלא הוא משמש כמשרד נייד לכל דבר. משרד? אפילו יותר. זוהי תוצאה של חדשנות.

החוכמה בחדשנות היא לא רק להמציא דבר שלא היה קיים קודם לכן, אלא גם לקחת מוצר קיים ולשפר אותו הרבה יותר. מדובר בתהליך הבשלה יצירתי ופיתוח של מוצר שיכול לקחת שנים רבות. הוא כולל סיעור מוחות ולעיתים מספר רב של ניסיונות עד לתוצאה סופית של משהו חדש, טוב ואיכותי יותר.

5 עובדות שלא ידעתם על "ברק אורטופדיה"
ברק יהושע בעל ניסיון של מעל ל40 שנה בתחום
5 עובדות שלא ידעתם על "ברק אורטופדיה"
לברק אורטופדיה 5 פטנטים רשומים
5 עובדות שלא ידעתם על "ברק אורטופדיה"
אחד מחמשת הפטנטים נקרא "Heel-Free" לפתרון בעיית הדורבן בעקב הרגל והצליח לעזור לאלפי לקוחות להעלים את הכאב.
5 עובדות שלא ידעתם על "ברק אורטופדיה"
פטנט נוסף יהיה זמין לרכישה בחודשים הקרובים, שווה להישאר מעודכנים.
5 עובדות שלא ידעתם על "ברק אורטופדיה"
ברק אורטופדיה הוא המכון האורטופדי היחיד בישראל עם 5 פטנטים עולמיים לפתרונות אורטופדיה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בדיוק כמו הטלפון סלולרי כך גם עולם המדרסים עבר לא מעט תהפוכות וחידושים.

נהוג לומר כי הראש היהודי ממציא לנו פטנטים, ובמקרה של ברק יהושע – טכנאי אורתופדיה מדופלם והבעלים של מכון לייצור ופיתוח פתרונות אורתופדים מתקדמים, רשומים כבר כחמישה פטנטים בתחום המדרסים המעניקים פתרונות חדישים עבור מגוון רחב של בעיות בכף הרגל.

פטנט הוא המצאה חדשה או התקדמות המצאתית ומועילה של מוצר בכל תחום טכנולוגי וניתן לעשות בו שימוש תעשייתי. רק מי שמצליח להוכיח לבוחני הפטנטים בארץ ובעולם כי לא רק מדובר ברעיון מבריק אלא גם במשהו שניתן ליישם אותו פרקטית בשטח, מקבל את האישור הנכסף.

ברק אורתופדיה חדשנות

אם בעבר עולם המדרסים היה נחשב למיושן, ברק יהושע הוכיח חדשנות מהי כאשר פעל בדרכים לא מקובלות והוכיח לעולם כי מי שנעזרים במדרסים אינם צריכים להתבייש בכך או לסבול מכאבים, אלא יכולים לשפר את חייהם מקצה לקצה בזכות המוצר המהפכני שהוא ייצר.

היום כל אחת ואחד הסובלים למשל מדורבן, יכולים לשבת בביתם ולהזמין אונליין את המדרס Heel-Free מבית "ברק אורתופדיה" ותוך זמן קצר ללכת כמו כולם, בלי כאבים. זאת לצד להגיע אל המכון של 'ברק אורתופדיה' ולעבור מדידה אישית על ידי ברק יהושע בעצמו ולהתנסות במדרס חדשני שפותר ב 100% מגוון רחב של בעיות בכף הרגל.

heel free by barak

החדשנות והפתרונות המתקדמים של ברק יהושע שיפרו לטובה את חייהם של אלפים, ותוך כדי תנועה הוא ממשיך לתרגם את הניסיון והידע המקצועי שצבר לאורך השנים עבור מציאת פתרונות חדשים נוספים.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים להגיע להתנסות אישית ללא תשלום, בכדי להיווכח ולהרגיש איך הכאב חולף מהצעדים הראשונים.

כיצד נוכל לעזור? ייעוץ אישי בחינם

במידה ולא תמצאו את המענה לו ייחלתם,
כל כספכם יוחזר במלואו

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי.

עדיין מתלבטים?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לכם עוד היום.